Saturday 7 July 2012

Ryoga: NACK5 & Release Event (7 Jul Blog)

Good morning. Today Tokyo is raining heavily. Yesterday he appeared in Saitama Omiya's NACK5 radio, and take part in handshake meeting in NACK5 TOWN♪ Last year Shin and himself was in the radio show. Ryoga thanked everyone who came to the public recording of NACK5.

And the next day of their LIVE in Tokyo International Forum, they had an event in Nico Nico Headquarter in Harajuku. Thanks for coming on the next day of LIVE♪ He was glad to listen to the impressions of LIVE. And he is fine!!

Today is the continuous of release event. Nogizaka Square is really beautiful. He looking forward to see everyone today♪

2012-07-07 10:32:00
NACK5&リリースイベント

おはよう

今日の東京ははすっごく雨です(*_*)

そんな昨日は埼玉の大宮でNACK5のラジオに出演し、NACK5 TOWNで握手会をしてきました♪

去年もシンと2人で出演させて頂いたんです

公開ラジオってなんだか一体感があっていいね!

もちろんDJは浅井さんで♪

そんな収録でした

来てくれてありがとね!

楽しくてあっという間でした♪



そして先日の国際フォーラム公演の次の日もニコニコ動画原宿店でイベントをしてきました

ライブの次の日にも関わらずこの日も来てくれてありがとう♪

ライブの感想が聴けて嬉しく思いました

そうです

fineでした!!



それから今日は引き続きリリースイベントです

乃木坂スクエアってとこなんだけど、すごく綺麗なんだよ

今日もみんなに会えるのを楽しみにしてるよ♪

りょうがでした


source: ViViD 怜我 Blog

No comments:

Post a Comment

Tips: How to Post a Comment